Tag Archives: religion

I’m (reluctantly) Going To Chime In On Religion. (anyone got a biggg bell)

Yeah, I know, I’m opening a can of worms…….. But…I’m a bit sick and tired, or tired and sick, (not sure which order that goes in) about religion being shoved down people’s throats in the name of God. For instance, … Continue reading

Posted in current events humor | Tagged , , , , | 4 Comments

Religion and Politics. (subtitled) God Told Me To Run.

First of all let me state that I for one do believe in God. BUT…that said, I am totally against ANY politician using God’s name for whatever reason. Such as stating, “God told me to run.” Ok…which God told ya … Continue reading

Posted in current events humor, Uncategorized | Tagged , , , , , , , , | Leave a comment

OMG!!! God Is A Woman!!!! Boy Are We Guys In Serious Trouble.

(photo) Father John Michael O’Neal claims God is a woman First of all the story line I stumbled upon while surfing the Internet from a site called, “The Controversial Files.” (excerpts from their article are in quotes. These > “” … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , | 3 Comments

I Think I’m Kinda Normal, BUT…I Have My Doubts About Other People

Just to set the tone for today’s weird blog………… Ok, time to take a break on this Sunday and take a look at two loony toons who made the news this past week. I do this just to enforce my … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , | Leave a comment

Sen. Kerry Says It’s OK To Be Stupid. YES! Free At Last!

Do ya wanna know how many times during my life I’ve been called stupid. Well, you’re pretty stupid if ya think I’m gonna tell you or that I ever kept track of that information. But, now that Secretary of State … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , , , | Leave a comment

According To The “Christian Singles” Website…”GOD” Will Pick Your Perfect Match.

Yep….I’m sure all of you have seen the “Christian Singles” matchmaking website for single Christians. I’m of course assuming that you actually have to be a certified Christian to join. I’m also not sure if you have to produce documentation … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , | Leave a comment

If Churches Are Tax Exempt….Can I Be A Church?

I frankly don’t see any difference in what I do here each and every day than that of a church. I mean, they preach, so do I.  They scare the bejesus outta you with those fiery sermons about going to … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , , , | Leave a comment